miércoles, 16 de junio de 2010

A demanda de prazas nas Guarderías Municipais duplica a oferta

Carricanta, a gardería que temos no barrio, é a que ten máis solicitudes e a meirande lista de espera .
Non é de estrañar, porque é estupenda, tanto polas súas instalacións como polo persoal.
Sen embargo Os Cativos, en Palavea, é o único que non cubre todas as prazas






"El exceso de solicitudes para entrar en las escuelas infantiles municipales se está convirtiendo en una costumbre.

La demanda de plazas para el curso 2010-2011 supera al triple del número de pupitres disponibles en las siete guarderías del Ayuntamiento para los alumnos de hasta tres años. El centro que contabilizó el mayor número de peticiones, un total 258 para 60 plazas, es el de Arela, situado en la segunda fase de Elviña. Una demanda semejante a la registrada en la escuela infantil municipal Carricanta, en el barrio del Castrillón, cuyas solicitudes para ocupar el mismo número de plazas ascendieron a 232.
La guardería que obtuvo menos candidatos para llenar las aulas es la de Os Cativos, en Palavea, con impresos de 68 familias que optaron a alguna de las 39 plazas. Se trata del único centro que ha dejado en lista de espera a menos de la mitad de solicitantes. "

Máis información en La demanda de plazas para bebés en escuelas infantiles municipales duplica la oferta

Fonte: La Opinión de A Coruña

O que si é de estrañar é o nivelón que aparentan algúns dos papis que levan aos cativos a estas garderías municipais (cochazos de altísima gama, roupas e complementos de marca, etc.) , polo que pode parecer que presuntamente continúan as "triquiñuelas" fiscais para poder lograr unha praza nas escolas infantís municipais.

A ver cando se loita de xeito decidido contra este tipo de fraude, tan inxusto e pouco solidario con quen o necesita de verdade.

http://www.lacoruna.tv/servlet/Satellite?itemID=1162947284898&pagename=Nex%2FPage%2FNex-Generica&itemType=Entidad&cid=1207822130381&argIdioma=gl

1 comentario:

  1. No interesa luchar contra este fraude por si aca pillán a alguno de los suyos.... Algunos hacen auténticos milagros con salarios de indigentes. No interesa ni interesó hasta ahora luchar contra el fraude fiscal

    ResponderEliminar